Snel bericht - Reisverslag uit Chabreloche, Frankrijk van Piet en Antje - WaarBenJij.nu Snel bericht - Reisverslag uit Chabreloche, Frankrijk van Piet en Antje - WaarBenJij.nu

Snel bericht

Door: Piet en Antje

Blijf op de hoogte en volg Piet en Antje

18 September 2008 | Frankrijk, Chabreloche

Hallo allemaal, we zijn bij een bar waar we even op internet kunnen. Het gaat goed met ons en onze voeten. Wel een beetje gevoelig na de grote trek van gisteren maar ze hebben vandaag toch weer volgehouden! We hopen morgen de site een keer bij te kunnen werken. Houd je nieuwsgierigheid tot die tijd nog maar in bedwang!
Liefs van Piet en Antje

In a bar we can go for a minute on internet. We are doing fine but had a great walk yesterday. But today everything went fine and tomorrow we hope to go longer on the computer.
Until than you can be curious!

:SMS update:: 20 september 2008 :
Helaas zit het met internet niet mee. De zoon van de hoteleigenaar regelt dit en hij is pas zondag thuis! Nemen vanaf nu de weg door de vallei omdat je over de bergen voor 3 dagen eten mee moet nemen. Wel meer over asfalt maar je komt ook door meer dorpjes. Hebben al meer dan een week goed weer en ook de komende dagen worden zonnig. We blijven uitkijken naar internet! Gr piet en antje

:SMS update:: 22 september 2008 :
Vandaag voor de verandering maar weer eens 5 km omgelopen. Niet op de kaart kijken en lekker doorlopen dan kom je vanzelf in de verkeerde plaats terecht! Maar ook 2 franse pelgrims ontmoet zodat we vanavond een slaapplek hebben. In de plaats waar we stopten was niets en zij hebben gebeld voor dit plekje. Morgen naar vorey over 17 km als we niet omlopen! Groeten van piet en antje.

• 18 September 2008 - 19:38

Susanne:

Hoi Antje en Piet,

DAt doen we dus maar: met die nieuwsgierigheid! Leuk om jullie te kunnen volgen. We hopen dat jullie ook een beetje het weer hebben inmiddels dat we in Nederland hebben. Beetje koud, maar wel bijna strak blauwe hemel. Eigenlijk het perfecte wandelweer.

Groetjes en blijf genieten, ook van de ongemakken die bij het wandelen horen. Straks zul je ernaar terug verlangen!!

• 21 September 2008 - 09:36

Toon En Marij,:

wat is het toch allemaal spannend,wat zijn jullie kanjers door de vallei en die kleine dorpjes heeft ook wel iets groetjes .

• 21 September 2008 - 10:07

Conny:

Hoi Antje en Piet!
    Heb zojuist al jullie berichtjes nog een keer doorgelezen en vond het wel eens tijd om te reageren!! Weer of geen weer, geen berg is jullie te hoog (toch?)!!Petje af voor jullie doorzettingsvermogen! Gelukkig zijn de weerberichten jullie nu gunstig gezind; ik hoop dat jullie deze tweede helft van de tocht ook zonnig mogen afsluiten!!Geniet van jullie tocht en zorg goed voor de voetjes!! Succes en tot gauw! Groetjes!!

• 21 September 2008 - 10:23

Wim En Resy:

Hoi Piet en Antje,
    wat leuk om jullie verhalen elke keer weer te lezen. Het lijkt me zalig, die vrijheid, geen werk, geen post, geen zorgen(?).
    Geniet er nog maar volop van!
    We blijven jullie site volgen.
    Groetjes en tot ziens.
    Resy

• 22 September 2008 - 12:07

Engelberti:

Beste Antje en Piet,
    Wat fijn om jullie zo te volgen. Geniet saampjes en vrede en alle goeds.
    Hartelijke groeten, Engelberti

• 23 September 2008 - 11:57

Gerard:

Lieve Antje en beste Piet,
    Wat een geweldige wandeling tot nu toe.Alle respect voor jullie doorzettingsvermogen.Ik wens jullie voor het volgende deel van jullie wandeling zonnig en regenvrij weer zodat jullie volop kunt genieten.

• 23 September 2008 - 13:59

Wim En Margo:

hoi antje en piet,
    het valt zeker niet mee om ergens op internet te kunnen?maar met een sms kan je ook al veel zeggen.zo te lezen hebben jullie het nog best naar je zin.en als je zo door blijft lopen heb je dadelijk wel veel meer kilometers gemaakt als de bedoeling was.maar voor jullie maakt dat toch niet uit?laten we hopen dat het mooie weer nog even blijft, want dan is het toch dubbel genieten.veel succes samen en we volgen jullie wel weer.figuurlijk dan.