Daar gaan we weer - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Piet en Antje - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Piet en Antje - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer

Door: Piet en Antje

Blijf op de hoogte en volg Piet en Antje

28 Mei 2017 | Nederland, Veghel

Hallo lieve familie en vrienden,

Nog een laatste weekje werken en dan is daar opnieuw een pad van Jacobus voor ons weggelegd. Op zondag 4 juni a.s. reizen we met de trein vanuit Den Bosch via Antwerpen en Parijs naar Lourdes. Op maandag 5 juni bekijken we eerst Lourdes. Het is misschien wel de enige keer dat we daar komen en daarom willen we de belangrijkste bezienswaardigheden wel op de foto hebben. Op dinsdag 6 juni start deze pelgrimage en komen we na 4 dagen lopen in Oloron-Sainte-Marie aan. Daar gaan we de camino Aragonés volgen via de Col de Somport naar Jaca.
Dat betekent dat we weer eens in Spanje gaan pelgrimeren, dat is echt een hele tijd geleden. De tocht eindigt in Puente la Reina, een plaatsje op de camino Francès waar we in 2006 ook doorheen kwamen.
Afhankelijk van hoe het gaat en wanneer we daar zijn, lopen we in de verkeerde richting naar Pamplona en reizen mogelijk naar Bilbao.
De terugreis boeken we vanuit Spanje, we zien wel hoe of wat.
Op dit moment zijn we bijna elke dag een stukje aan het lopen om wat kilometers in de benen te krijgen. Maar zoals het er nu voorstaat, klopt de tekst van Peter Koelewijn aardig: je wordt ouder pappie! Datzelfde geldt uiteraard ook voor mammie :(
Hier en daar voelen we wat pijntjes tijdens en wat stijvigheid na het wandelen. Maar we hebben de tijd en passen het tempo aan door goed naar onze lichamen te luisteren.
Komt goed, graag tot over een week.

Piet en Antje

• 28 Mei 2017 - 19:09

Corrie :

Hoi Piet en Antje
    Wat een leuk nieuws. Heel veel plezier met mooie wandeldagen met mooie ontmoetingen. Geniet ervan samen. Groetjes

• 28 Mei 2017 - 19:18

Josefine:

Hoi Piet en Antje

Wat leuk om te horen dat jullie weer op pad gaan!!!
    Wij duimen voor jullie op een fijne tocht en goede afloop!!

Lieve groet Josefine Herman en Isa

• 28 Mei 2017 - 19:27

Marcel Lots:

Mooi! Samen weer op pad, veel succes en uiteraard veel plezier!
    Groet,

Marcel Lots.

• 28 Mei 2017 - 20:19

Ellen Walda:

Veel wandelplezier weer Antje en Piet! En ik ben weer benieuwd naar jullie verhalen.
    Groet, Ellen

• 28 Mei 2017 - 20:47

Ans En Rinus:

Hoi Antje en Piet,

Leuk om te horen dat jullie weer gaan wandelen. Kijken nu al weer uit naar de verhalen. En goed naar je lichaam luisteren is inderdaad heel belangrijk. Wensen jullie veel wandelplezier.

Groetjes Ans en Rinus

• 28 Mei 2017 - 21:05

Anny En Wim:

Leuk weer iets van jullie te horen, Heel veel wandelplezier

• 28 Mei 2017 - 22:40

Wim En Margo:

Wat leuk dat jullie weer gaan wandelen. Mooi om samen dezelfde passie te hebben.
    Weer genieten van prachtige natuur en mooie momenten samen.
    Veel wandelplezier.

• 29 Mei 2017 - 08:27

Bertie En Reini:

Heel veel plezier en succes Antje en Piet met jullie tocht en we duimen voor goed weer!

• 29 Mei 2017 - 08:45

Paula:

Heel veel wandelplezier.

• 29 Mei 2017 - 13:40

Antoinette Van Helvoort:

Dag Piet en Antje. Héél fijn dat jullie weer kunnen en mogen gaan wandelen. Ik wens jullie héél veel wandelplezier en ga jullie weer graag volgen. Ben benieuwd wat er nu weer allemaal op jullie pad komt. Doe het rustig aan en geniet ervan!!!
    Vele groetjes en succes.
    Antoinette

• 29 Mei 2017 - 15:17

Peter Van Krieken:

Heel veel plezier en geniet ervan dat je samen op pelgrimage kunt. Succes!!

• 29 Mei 2017 - 20:51

Kees En Petra:

We hopen dat jullie een goede tocht samen hebben, en lezen met plezier jullie verslagen!
    Groetjes van Kees en petra

• 29 Mei 2017 - 21:52

Corrie En Hans:

Dag Antje en Piet,
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie en hopen dat het weer genieten zal zijn.
    Piet een pelgrimage starten op je verjaardag is een mooi cadeau. Fijne dag 6 juni en nog vele jaren erbij.
    Groeten,
    Corrie en Hans

• 29 Mei 2017 - 21:55

Wim En Resy:

Wat leuk dat jullie weer gaan wandelen. Lekker weer de vrije natuur in en alle beslommeringen even achter je laten. Geniet er samen van. Dat zorgt weer voor mooie herinneringen!! We gaan jullie weer graag volgen (en dan zonder de spierpijn).
    Veel liefs van ons.

• 30 Mei 2017 - 21:33

Engelberti:

Dag Antje en Piet, geniet samen van het wandelen in de vrije natuur.
    Met belangstelling volg ik jullie en geniet van jullie verlagen.
    Groetjes, Engelberti

• 30 Mei 2017 - 22:23

Marietje En Gerard:

Beste Antje en Piet,

Wij wensen jullie een geweldige tijd en kom gezond weer terug en alvast een fijne verjaardag Piet.

groetjes van ons.

• 31 Mei 2017 - 09:10

Anita Van Kraaij:

Leuk dat jullie weer een bijzondere wandeling gaan maken. Goede reis en hele plezierige wandeldagen met mooie ontmoetingen.

• 31 Mei 2017 - 18:13

Kitty:

Hoi Antje,

Leuk om even door jullie eerdere camino's te bladeren en zo weer een beetje te kunnen "voelen" en "opsnuiven"... kom gauw weer in je ritme!

Ik wens je een mooie afstand :)

Kitty

• 01 Juni 2017 - 09:03

Christel:

Hoi Antje en Piet,

ik wens jullie een hele fijne wandelvakantie toe, zonder al te veel ongemakken en met bijzondere ontmoetingen en belevenissen. Geniet er van samen en ik zal genieten van jullie verhalen.

Groetjes van mij, Christel

• 01 Juni 2017 - 13:13

Miriam:

Hoi Piet en Antje,

Fijne vakantie en wandel ze samen. Hoop dat het allemaal goed gaat en luister goed naar je lichaam.
    Heel veel plezier en bijzondere ontvangen,metingen en ook ik kijk uit naar jullie verhalen.

Per 14 juni veranderd ons email adres maar weet nog niet waarin.
    Ik appartement wel even een ander adres.

Groetjes Miriam

• 04 Juni 2017 - 19:28

Francien:

Hoi Antje enPiet.

Heel veel wandel plezier geniet van de kleine dingen onderweg maar dat zal jullie zeker wel lukken.

Groetjes Francien.