De route die Piet gaat lopen - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Piet en Antje - WaarBenJij.nu De route die Piet gaat lopen - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Piet en Antje - WaarBenJij.nu

De route die Piet gaat lopen

Door: Piet en Antje

Blijf op de hoogte en volg Piet en Antje

02 April 2009 | Nederland, Veghel

Nog een paar dagen en dan is het zover. Nadat Piet in Pau geland is, loopt hij eerst naar Lescar om daar in de refuge te slapen. Daarna loopt hij in 2 dagen via een zelf uitgestippelde route naar Orthez. Vanuit Orthez is het dan via Sauveterre de Bearn en Ostabat nog 3 dagen lopen naar St. Jean Pied de Port. Op Paaszondag komt Piet daar aan en overnacht dan in L'Esprit du chemin, een refuge die beheerd wordt door Arno en Huberta uit Nederland. Op 2e Paasdag worden de Pyreneeën bedwongen, mits het weer het toelaat. Aan de Spaanse kant kom je dan in Roncesvalles waar een refuge is die beheerd wordt door het Nederlands Genootschap van St. Jacob. Op onderstaande kaartjes kunnen jullie zien hoe de route zowel in Frankrijk als in Spanje verloopt. Na aankomst in Santiago loopt Piet nog naar het uiterste westpuntje van Europa: Cap Fisterra.
Van daaruit waarschijnlijk nog naar Muxia langs de kust en dan met de bus terug naar Santiago. Maar dat doel lijkt nu nog erg ver weg!

• 02 April 2009 - 19:41

Anny VErp Wim Prinse:

Piet, heel veel succes en loopplezier, we zullen je volgen

• 02 April 2009 - 21:34

Toon En Marij.:

hoi piet, de dag van vertrek nadert,wat een avontuur weer, we blijven je volgen op de pc,en ingedachten ,heel veel succes van je zus en zwager .

• 03 April 2009 - 09:03

Kees En Petra:

Hoi Piet, 't is al weer bijna zover! Heel veel succes, hopelijk gaat het zoals gepland, we zullen je volgen....

• 03 April 2009 - 10:20

Francien Dortmans:

Hoi Piet.

Een hele fijne wandeling gewenst ,geniet volop van de natuur en alle kleine dingen om je heen.

Heel veel succes in je uppie.

Groetjes Francien.

• 03 April 2009 - 11:44

Ans En Rinus:

Toi toi toi voor Piet en veel plezier bij tante Paula en ome Huub voor Antje en Kim

• 03 April 2009 - 11:50

Bertie En Reini:

Hallo Piet,
    Heel veel plezier en goed weer op je tocht gewenst! We leven met je mee via deze site, en zullen genieten van wat jij weer allemaal meemaakt. Antje, jammer dat je niet mee kan, maar jij kunt Piet nu mooi steunen vanuit Nederland. Veel liefs van ons!

• 04 April 2009 - 09:43

Frans En Gonnie:

hallo piet.
    Veel succes met je wandeling en Antje, veel succes thuis.
    We blijven je volgen Piet.
    Een goede reis.

• 04 April 2009 - 14:53

Truus En Gijs:

Dag Piet,
    Er is iets fout met de kaartjes. Op de automische doorloop gaat het voor jou veel te snel. Maar goed jou kennende doe jij het gewoon op je rustige manier en dat is zeker zo verstandig. Heel veel succes met je nieuwe ervaring om alleen op pad te gaan. Het zit er helaas niet meer om je voraf nog goeie dag te komen zeggen. Dus bij deze.

Groet Truus en Gijs.

• 04 April 2009 - 15:49

Huub En Paula:

Hallo Piet,nu ga je weer het avontuur te gemoet.
    Heel veel plezier op je tocht,en weblijven je volgen.Succes.

• 04 April 2009 - 16:46

Rob, Koen En Karin:

Hoi Piet,

Heel veel succes met de wandeling.
    Geniet ervan !!

• 05 April 2009 - 10:44

Mereltje:

hallo ome piet,
    veel succes met tekenen in Spanje en Frankrijk en natuurlijk ook met wandelen.
    doeiii
    Mereltje

• 05 April 2009 - 17:08

Francien V. Oorschot:

hoi piet veel succes

• 05 April 2009 - 17:24

Wim En Margo:

Hallo Piet,wij wensen je heel veel wandelplezier en heel mooi weer toe voor de komende tijd.
    Antje,jij zal het dit keer langs de zijlijn meebeleven en dat zal toch heel anders zijn.
    Succes allebe.

• 06 April 2009 - 07:59

Mari En Antoinette:

Hallo Piet en Antje.
    Zijn jullie er klaar voor?
    Wij wensen jou Piet een Buen Camino, met vele mooie ontmoetingen. Wij zijn benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. En Antje een fijne week in Frankrijk.
    Allebei ook veel sterkte.

Groetjes Mari en Antoinette

• 06 April 2009 - 08:37

Marie-Louise:

Hallo Piet,

Nog één nachtje slapen en dan weer het avontuur tegemoet.
    Ik hoop dat deze tocht weer veel mooie indrukken en ontmoetingen zal opleveren.
    Veel geluk tijdens deze reis.

Antje, hou je taai!!

groetjes,
    Marie-Louise

• 06 April 2009 - 10:34

Toon En Marij,:

hoi piet, heel veel succes op je reis en we hopen dat alles naar wens verloopt. ook antje een fijne vakantie in frankrijk ern natuurlijk sterkte straks met het alleen zijn, de deur staat altijd voor je open. groetjes marij.

• 06 April 2009 - 20:12

Marja:

Lieve piet.

Vijf minuten geleden sprak ik je. Fijn om je stem te horen.Je klonk goed. Verwachtingsvol....wat een mooi woord.Ik wil je laten weten dat jij me dierbaar bent. En dat ik me in de komende periode een beetje ontferm over jouw lieve Antje!! Oh ja vergeet je Boeddha-beeldje niet.De betekenis ervan:De "Verlichte" is een goede metgezel. Daag......Marja.

• 06 April 2009 - 21:03

Jo Hochs:

Hoi Piet,
    Nog even op de valreep wil ik jou een fijne, inspirerende wandeltocht naar Santiago wensen.
    Tot aan mijn vertrek wil ik jou graag via deze site volgen en ben erg benieuwd naar jouw ervaringen. Zeker nu je voor het eerst alleen op stap bent!
    Ik heb afgelopen week geboekt voor het vliegtuig op 2 mei om 10.45u ook vanaf Charleroi naar Pau. Ik zal jou en Antje t.z.t. laten weten hoe het mij vergaan is.
    Groet,
    Jo