Bijna onderweg - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Piet en Antje - WaarBenJij.nu Bijna onderweg - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Piet en Antje - WaarBenJij.nu

Bijna onderweg

Door: Piet en Antje

Blijf op de hoogte en volg Piet en Antje

25 Juni 2010 | Nederland, Veghel

De rugzakken staan klaar en hoewel we ze al vaak ingepakt hebben, blijft het verbazingwekkend hoeveel er elke keer weer in gaat. En of je nu een kleine week gaat of 3 maanden, de hoeveelheid is niet anders. En nog steeds blijf ik na het inpakken denken of ik alles wel heb: hoezo wat je thuis laat is meegenomen!!
Na een lekker kopje koffie en een gezellig praatje bij onze buren Jan en Jannie vinden we thuis een mooie kaart in de brievenbus van Frans en Gonny: heel erg bedankt en bijzonder attent van jullie!
En dan ga ik voor de computer zitten om nog een berichtje op onze site te zetten en vind ik daar ook nog een aantal lieve berichten: Leonie, Marij en Toon, Ankie en Ed hartstikke lief van jullie. En natuurlijk Mari en Antoinette die wij middels dit bericht een fijne fietstocht naar Berlijn wensen. Ook voor jullie een bijzondere tocht met mooie ontmoetingen en denk eraan: vergeet de pelgrimspassen niet!!!
Wij vertrekken morgen met de auto om 6 uur en hopen dan rond 2 uur 's middags in Vézelay te zijn. Daar zoeken we eerst een slaapplek en gaan dan rondkijken. We willen 's avonds de vespers in de baseliek bijwonen en de volgende ochtend naar de pelgrimsmis gaan. Ik probeer zoveel als mogelijk is jullie mee te laten lopen met ons. Tot gauw.

• 25 Juni 2010 - 21:12

Lydia:

Voor jullie onebekend, maar ik ken Erik wel, en wil jullie heel veel plezier in Frankrijk wensen. Maak er wat moois van. Geniet van alles.
    Liefs, Lydia

• 25 Juni 2010 - 22:08

Conny:

Ha wandelaars!!
    Over enkele uren gaat jullie tocht beginnen richting Frankrijk!! Ik wens jullie alle 3 een goeie reis,veel succes en ga er vooral van genieten!! Hou ons op de hoogte! groetjes, Conny

• 26 Juni 2010 - 06:56

Francien Dortmans:

Hallo lieve mensen.

Veel wandel plezier en gezelligheid op deze tocht.Ik kijk er erg naar uit om jullie mooie verslagen te lezen ,succes.

Francien.

• 26 Juni 2010 - 08:39

Nicole Van Griensven:

Goede reis en veel plezier samen. Ik volg jullie verhalen zeker weer. Altijd leuk om te lezen wat jullie elke keer weer meemaken.
    En knap dat jullie het toch weer aandurven en nu saampjes !!

Groetjes Nicole

• 26 Juni 2010 - 12:59

Marieke En Bert:

Antje en Piet,
    het pelgrimeren zit inmiddels in jullie bloed.
    Vézelay blijft aantrekkelijk, met een grote pelgrimshistorie. Ook de weg die jullie gaan past in die traditie.
    In gedachten lopen we met jullie mee!

• 26 Juni 2010 - 13:12

Nol En Margareth:

Hoi Antje, Piet en Erik

Heel veel plezier en geniet ervan.
    We zijn benieuwd naar jullie verhalen.

groeten,
    Nol en Margareth

• 26 Juni 2010 - 17:01

Toon En Gerrie:

piet en antje
    wij wensen jullie een goede reis.
    goed wandel weer en gezond weer terug.
    groetjes vanuit de kempen

• 27 Juni 2010 - 12:40

Jan En Jannie:

Hallo buurtjes en natuurlijk erik,jullie zijn al weer op weg voor de eerste etappe.
    Met een flinke portie zon,hopelijk waait er een verfrissend windje want het zal best weer even doorbijten zijn met zulke temperaturen en weer met de rugzak op.We zijn benieuwd naar de belevenissen en foto's.Genier er van!!

• 27 Juni 2010 - 21:21

Corrie En Hans:

Nu het weer echt begonnen is wensen wij jullie alle drie weer een mooie en volle reis, en natuurlijk gaan we jullie weer volgen.
    Groeten

• 28 Juni 2010 - 17:32

Miriam:

Hallo alledrie,

Antje nog bedankt voor je sms afglopen zaterdag. Wij hebben heerlijk gefeest. Het was super. Jullie wens ik alledrie veel succes en ik ben benieuwd of Erik ook besmet raakt met het wandelvirus! Veel plezier en geniet er weer van.

groetjes Miriam en Ronnie