Warme dagen - Reisverslag uit Guipy, Frankrijk van Piet en Antje - WaarBenJij.nu Warme dagen - Reisverslag uit Guipy, Frankrijk van Piet en Antje - WaarBenJij.nu

Warme dagen

Door: Piet en Antje

Blijf op de hoogte en volg Piet en Antje

28 Juni 2010 | Frankrijk, Guipy

Geen computer maar een mobiele telefoon met internet. Hier komt een verslag van de afgelopen dagen. De reis met de auto naar Vezelay was erg warm. Om kwart voor 4 waren we er en hebben eerst een slaapplek bij de zusters genomen. Toen naar de basiliek voor een stempel en voor de vespers.
De eerste wandeldag was erg warm, veel klimmen en veel water drinken. Bewondering voor Erik die het toch maar vol hield tot het einde. Een fijn slaapadres met lekker eten. Vandaag weer een hele warme dag, wel een kortere route. We slapen op een kasteel, hoezo zijn we op pelgrimage? De eerste fietspelgrims ontmoet: een echtpaar uit Antwerpen. We hebben het gezellig met zijn drieën. En buiten wat problemen door de warmte gaat het goed. Als het toetsenbord groter is, volgt er meer. Bedankt voor alle lieve berichten!

• 28 Juni 2010 - 21:12

Marij:

hallo wandelaars, ja het zal voor jullie ook erg warm zijn,en erikje wat ben je toch een flinke jongen je zus is trots op jou en natuurlijk ook antje en piet en slapen in een kasteel dat heeft ook wel wat denk ik ,veel sterkte met de warmte en tot de volgende keer doei je zus xxx

• 28 Juni 2010 - 21:13

Lianne:

Hoi Antje,Piet en Erik,

We genieten weer van jullie wandelavonturen, in gedachten lopen we steeds een stukje met jullie mee.
    Veel wandelplezier met z'n drieen!
    Zonnige groetjes,
    Arjen en Lianne

• 29 Juni 2010 - 09:17

Miriam:

Ja hier is het ook behoorlijk warm. Jochem is deze week op kamp dus ik hoop dat hij zich goed insmeert anders hangen er de vellen aan denk ik als hij thuiskomt. Leuk dat toch lke tocht van jullie weer anders is en je ook weer andere slaapplekken hebt. Dat maakt het wel leuk. Veel succes met de warmte en de tocht en tot het volgende bericht. groetjes uit Veghel

• 29 Juni 2010 - 12:58

Frans En Gonnie:

Hallo stoere wandelaars, petje af hoor met deze hitte.
    Sukses.

• 29 Juni 2010 - 18:40

Engelberti:

Dag Antje, Piet en Erik,
    Ik vind het knap, om met zo'n hitte te lopen.Bedankt voor je enthousiat verslag. Ik geniet met jullie mee. Groetjes voor jullie drietjes. Engelberti

• 30 Juni 2010 - 08:44

Annemiek:

Hai Piet en Antje!

Net terug uit Canada word ik verrast met jullie reisverslag. Wat heerlijk dat jullie weer 'mogen'. Geniet van alles wat jullie beleven, dan genieten wij mee! Liefs van Annemiek.

• 30 Juni 2010 - 14:28

Karin Hogeweg:

Zo te lezen erg warm maar wel top.
    Veel genieten en veel water drinken.
    Groetjes, Karin.

• 01 Juli 2010 - 06:46

Luc En Greta:

Wie had deze warmte voorzien? toch knap dat jullie het aandurfen om te lopen. Doe het vooral rustig aan . We hopen jullie verhalen te mogen volgen en die zij ook al is de afstand minder zeker de moeite waard dat weten we uit het verleden. Dus gewoon stapje voor stopje voor stapje voor stopje enz.
    Abientôt
    Luc en Greta

• 01 Juli 2010 - 14:53

Amerikaanse Zoon:

Nou fijn dat jullie het zo gezellig hebben met zijn allen. Hoop dat het allemaal goed gaat en dat jullie maar heel veel mooie en leuke dingen mogen ontmoeten en zien daar. Heel erg veeel plezier nog en geniet ervan....tot snel Arvid