Bijna is het weer zover - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Piet en Antje - WaarBenJij.nu Bijna is het weer zover - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Piet en Antje - WaarBenJij.nu

Bijna is het weer zover

Door: Piet en Antje

Blijf op de hoogte en volg Piet en Antje

26 Mei 2014 | Nederland, Veghel

Hallo allemaal,

Hier is dan weer een eerste berichtje van de volgende pelgrimage. Dit keer gaan we de Via Podiensis lopen die in Le Puy en Velay begint. Onder de diehards bij jullie wordt meteen duidelijk dat wij hier in 2008 geëindigd zijn. Deze tocht is ongeveer 645 km lang en het gaat helaas niet lukken om dat in deze periode helemaal te lopen. Niet erg, we gaan er in ieder geval van genieten.
Komende vrijdag zal de trein ons vanaf Den Bosch via Roosendaal en Brussel naar Lyon brengen. Van daaruit gaan we met de trein via Saint Etienne naar Le Puy en Velay. We denken er rond 7 uur 's avonds te zijn en hebben een eerste overnachting in Huis Saint Georges, het voormalig groot seminar.
We hopen jullie tijdens deze tocht weer regelmatig te mogen ontmoeten maar zoals jullie al weten is dit erg afhankelijk van het internet. Wij doen in ieder geval ons best. Tot gauw!
Piet en Antje

• 26 Mei 2014 - 21:17

Anita Van Kraaij:

Hallo Piet en Antje,
    Wij wensen jullie een hele mooie wandelperiode toe. Een beetje jaloers dat wel, maar och. Jullie kunnen ons de mooie verhalen vertellen over deze route en wie weet ga ik hem dan ook wel een keer lopen samen met Poef.
    Buen Camino voor de komende weken.
    Anita en Poef

• 26 Mei 2014 - 22:16

Resy Van Gils:

Hoi Piet en Antje,
    wat leuk dat jullie weer een lange tocht gaan maken. Dat gaat jullie zeker weer lukken. Hopelijk valt het weer allemaal mee en beleven jullie een mooie reis.
    We gaan jullie in ieder geval volgen.
    Heel veel succes en we komen daarna zeker een keer op de koffie om jullie reisverhalen te horen.
    Groetjes,
    Wim en Resy uit Baarle-Nassau

• 26 Mei 2014 - 23:27

Marij:

hoi piet en antje,
    geweldig dat jullie weer een lange tocht gaan maken,
    wat zullen jullie weer genieten,van deze tocht ,maar wij ook,
    van de mooie verhalen die jullie ons zullen vertellen,
    ik wens jullie veel succes,
    je zus marij.

• 27 Mei 2014 - 17:41

Wim Prinse Anny V Erp:

Hallo Piet en Antje
    Wat fijn dat je weer z'n mooie tocht mag maken Heel veel plezier
    Wij volgen je graag
    Groetjes Anny Wim Berghem

• 27 Mei 2014 - 18:28

Paula Prinssen:

hallo,Antje & Piet,
    Geweldig dat jullie weer zo,n mooie wandeltocht gaan maken,
    Heel veel plezier,en veel succes.
    groetjes Ome Huub & tante Paula.

• 27 Mei 2014 - 19:06

Anneke:

Dag Piet en Antje,
    Wat mooi dat jullie weer een tocht ondernemen. Ik zou graag met jullie meelopen en hoop ook nog eens de tocht te kunnen maken. In ieder geval kan ik weer genieten van jullie verhalen en dat is op zich al geweldig. Heel veel plezier en Bon Chemin. Hartelijke groet, Harry en Anneke

• 29 Mei 2014 - 15:03

Corrie En Hans:

Dag Antje en Piet,
    Wij wensen jullie hele mooie wandeldagen en lopen via jullie berichtjes weer graag mee.
    Goeie reis.
    Corrie en Hans

• 29 Mei 2014 - 16:27

Ans Van De Wetering:

Hallo Antje en Piet,
    Wij wensen jullie heel veel wandelplezier. Heerlijk dat jullie weer zo'n tocht gaan maken. Kunnen wij hier weer meegenieten van alles wat jullie weer zien en meemaken. De verslagen zijn altijd erg boeiend. Heel veel plezier en goede reis er naar toe.
    Groetjes Ans en Rinus

• 29 Mei 2014 - 20:09

Mari En Antoinette:

Dag Piet en Antje,

Fantastisch, dat jullie weer samen op pad gaan. Wij hopen dat de ongemakken van Piet niet gaan opspelen en dat jullie weer heerlijk kunnen genieten van al het moois dat zeker ook deze keer weer op jullie pad zal komen. Dan zullen wij zeker ook weer genieten van jullie mooie verhalen. Veel plezier en dat het jullie goed mag gaan.

Succes en vele groetjes Mari en Antoinette.

• 29 Mei 2014 - 21:44

Tone:

Hoi Piet en Antje. Hopelijk hebben jullie beter weer dan wij hier in Augy waar we hospitaleren. Maar gelukkig zijn de verwachtingen komende week iets beter. Geniet van de toch samen.

• 30 Mei 2014 - 13:17

Rein En Annemie:

Hallo Pelgrims,
    Wat heerlijk dat jullie al weer kunnen vertrekken. Wij wensen jullie alle goeds op jullie tocht, veel plezier goed weer, en vooral gezondheid. We kijken nu al uit naar jullie verhalen.
    Succes en groetjes, Rein en Annemie

• 31 Mei 2014 - 23:12

Jan En Jannie:

Hee buurtjes,
    Hoop dat jullie al een mooie wandeldag achter de rug hebben.
    Wij zijn er ook bijna klaar voor,laat jullie weten wanneer we gearriveerd zijn in Vancouver.
    Jullie alvast fijne dagen!!